RSS 2.0

Jag är bäst

Jag var i skolan idag!
Well, det gick bra men det är alltid jobbigt.
Alltid kul att träffa folk igen såklart.
Har såklart missat en hel del men det får jag väl ta igen för eller senare.

Jag ska nog till Malin senare och kanske sova där.
Det är alltid skönt att komma dit.
Sen får vi se vad som händer i morgon.
Just nu känner jag mig inte så värst pepp på skolan.
Är död efter bar en dag.

Nu ligger jag och kollar film med Sanna och Denniz.
Gamla VHS-filmer från barndomen.
Alltid lika kul haha.
Jag var nog efterbliven när jag var liten för när jag ser filmerna nu märker jag att jag inte fattade något när jag var liten.
Jag vill vara liten och oförstående igen.
Tänk alla små problem som man förstorade upp som fan.
Det var fan tider haha.

Jaja ska kolla vidare på filmen nu.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!