RSS 2.0

Söndag och kväll

Det är söndag igen och det är kväll igen.
Fy fan vilken hemsk känsla jag har.
Hur kommer framtiden bli om det kommer fortsätta såhär?
Jag får se hur det blir den här veckan.
Ska gå på massa möten.
Ska försöka plugga.
Måste göra någonting.
Alltid bättre än inget.

M.
Gud vad jag saknar dig.
När det var vi.
När du ringde mig varje dag.
Du visste så mycket om mig.
Jag visste mycket om dig också.
Du var en trygghet för mig.
Jag kunde alltid vända mig till dig för jag visste att du alltid fanns där.
Men du finns inte längre.
Inte som du gjorde förut iaf.
Det är sjukt hur en person som betyder så mycket helt plötsligt kan bli en främling.
Jag känner inte dig längre.
Jag vet inte om du vill känna mig längre..
Jag klandrar mig själv hela tiden för att jag fuckade upp allt.
Jag vill få en chans till.
Jag hatar mig själv för detta.
Önskar du läser detta jag har ingen aning om det men jag önskar du gör det.

xx

Kommentarer
Postat av: sanna

får du hjälp med din ångest? är det sån ångest där det är en tjock klump som sitter vid ens hjärta som värker hela tiden. eller svart att andas ångest, fast det är ju mer panikångest. Jag avskyr denna ångest, panikångesten är lättare att hantera, men den där klumpen försvinner ju inte.



du har inte funderat på att ta ett sabbatsår eller att sjuksirva dig halvtid? jag vart sjukskriven halvtid men orkade inte ens det.

2009-11-09 @ 04:17:49
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!