RSS 2.0

woho

Hemma idag pga mina konstiga symptom som jag inte ska berätta mer om.
I morgon blir det akut gynundersökning.
Har panik just nu eftersom varken Jossan eller Malin kan följa med.
Nu sitter jag och väntar på att Martin ska ringa och säga om han kan följa.
Annars skiter jag fan i det.
Får se om jag kommer kunna gå på Malins fest om det fortsätter såhär.
Kul att missa en av mina bästa vänners 18-årsfest.

Åh jag orkar inte med allt kaos!

Vaknade upp bredvid Malin idag.
Pallade inte igår så jag åkte och sov hos henne.
På kvällen/natten blev det att ringa massa läkarsamtal.
br>
Denniz sov här så vi har suttit och kollat på film.
Har sovit en del också (såklart).
Vaknade av att min BUP-kontakt ringde och säger att jag missat ett möte.
Grattis Lådan!

Vi får se vad som händer i morgon och vad som händer i helgen.
Planerna kan ändras drastiskt.

Sitter och tittar på Mammas pojkar nu eller vad det heter.
Sjukt program.
Alla är så jävla blåsta.
Fast det är väl bra tv och underhållning haha.

xx

Kommentarer
Postat av: hemlig

Hej lådan.. klockan e mycket och jag tänker på dig. Önskar jag kunde träffa dig nån gång :(



http://www.youtube.com/watch?v=VNYqOIbotc0



Lyssna på den nu.

2009-11-14 @ 03:16:25
Postat av: Lådan

Melissa Horn är jättebra :D

2009-11-15 @ 11:32:52
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!