RSS 2.0

Would you erase me?

Började dagen med ett möte på Unga vuxna.
Det var läkarbesök och det gick bra.
Trivs jättebra med henne.
Fick höja medicindosen av den ena medicinen.
Hoppas det hjälper denna gång.
På fredag kommer Joss.
WIIIIH!
Så sjukt glad!
Sen kommer alla från Småland också och det är också pepp!

Just nu är jag jätteirriterad på mitt kära marsvin.
Jag köpte nytt torrfoder och godis stänger åt henne och hon vägrar att äta.
Hon har aptiten kvar eftersom hon äter hö, hon åt av sitt gamla torrfoder och hon äter grönfoder.
Blir bara att köpa nytt.
Går bara och väntar på att hon går bort.
Hon har en jättestor tumör på magen.
Hon börjar få lite svårt att gå och när hon verkligen inte kan gå måste jag ta bort henne.
Eller om hon tappar aptiten eller går ner jättemycket i vikt.
Hon är min lilla ängel.

I morgon blir det ev skola.
Hoppas verkligen att jag kommer iväg (peppa mig).

Nu ska jag börja med att lägga upp veckans babe här på bloggen.
Ni ska inte bara behöva läsa om mina problem det kanske blir lite tråkigt i längden.
Så får ni se hur jag tycker den ultimata partnern ska se ut.
Fast jag har kommit på att jag faller ganska mycket för personlighet.
Jag trodde nästan det var omöjligt förut men har märkt mer och mer hur jag dras till människors personligheter.
Visst utseendet är alltid första intrycket och jag säger inte att det inte spelar roll för det kan nog det flesta medge att det faktiskt gör.
Nu ska jag chilla sen träffa Jojo en stund.

xx.

Kommentarer
Postat av: sannab

jo precis, det är så jävla krånligt. Jag har vart ilagd några gånger också, och det är dit man ringer om man behöver prata med någon akut mitt i natten eller så och för några veckor sedan mådde jag verklige piss. då svarade de (och denna människan KÄNNER MIG) att "nej tyvärr jag kan inte rådgiva dig nu när du är 18" så jag fick sitta här hemma och.. ja må piss.

så ska det i te behöva vara

2009-11-11 @ 02:56:53
URL: http://buckwheat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!