RSS 2.0

Ångest

Fan vilken dryg dag.

Vaknade upp bredvid Martin.
Gick upp och åt lite sedan la jag mig igen och sov till 17.30 eller något.
Sedan bröt helvetet ut.
Eller jag vaknade iofs med jordens ångest.
Men det brukar väl vara så dagen efter.
Men i morse var den outhärdlig.
Tur att jag har världens bästa vänner.
Alltså när jag vaknade runt halv sex ringde jag Jossan.
Jag kunde inte hålla allt inom mig.
Men Jossan kan verkligen hjälpa mig i alla lägen.
Hon ställer alltid upp.
Sedan satt jag och pratade med Martin ett tag.
Han förstår precis allt.
Vi sitter i samma sits.
Senare kom Malin hit.
Hon får mig alltid att skratta.
I dessa lägen inser man verkligen att man har dom bästa.

Tack för att ni finns.

Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Jag har enorma ågestkänslor.
Jag drömmer mardrömmar om allt jag har ångest för.
Jag undrar vart det här ska sluta.
Jag får se hur jag kommer klara av hösten.
Den kommer bli en av dom värsta på länge.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen; historien upprepar sig precis.

Jag saknar Anton så det gör ont.

xx

Kommentarer
Postat av: hemlig

Hej Lådan, nu har jag inte skrivit på länge.

Taskigt att det känns jobbigt. Hoppas det ordnar sig på bästa sätt..



http://www.youtube.com/watch?v=UosmKd1krWU

2009-11-01 @ 13:13:40
Postat av: Lådan

haha känns bra ;D

2009-11-01 @ 22:43:00
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/
Postat av: Din Jossy

Finns alltid här för dig, tvivla aldrig. Jag älskar dig, nu, då och föralltid

2009-11-03 @ 20:07:48
Postat av: Lådan

Kommer aldrig förlora eller lämna dig!

2009-11-04 @ 21:10:09
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!