RSS 2.0

Couldn't care less

Det har varit så svårt att skriva här senaste tiden.
Jag försöker tänka tillbaka på dagen men jag minns inte.
Minns inte vad jag gjort, sett eller hört.
Men tillslut lyckas jag ändå minnas vissa delar av dagen.

Som sagt.
Vad fan har jag gjort hela dagen?
Varit i skolan.
Skolan rullar på som vanligt.
Skönt att jag äntligen fått in någon slags rutin.
Efter skolan blev det stan med syster yster.
Jag köpte en tjocktröja som var världens skönaste.
Sanna köpte en massa saker.

Dagens största händelse var sista BUP-besöket hos Kerstin, min läkare.
Fy fan vad sorgligt det var.
Det känns så jävla jobbigt.
Jag kommer sakna henne som fan.
Och jag fattar fortfarande inte varför man ska hålla på och förflyttas mellan olika kliniker när man är nöjd med det man har?
Det låter sjukt hur man kan sakna en läkare.
Men när det en person som vet så mycket om en och som man sitter och berättar privata saker för blir det något speciellt.
Vi skulle egentligen pratat om ev en till medicin men eftersom jag ska till min nya läkare på torsdag ska hon avgöra det.
Detta suger ju så jävla hårt!
Fick iaf världens längsta kram innan jag gick och hon sa gång på gång hur mycket hon skulle sakna mig.

Nu har jag så mycket att göra att jag skulle kunna börja grina.
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!