RSS 2.0

.

När ett djur som stått en nära dör.
När en vän förlorar det bästa den har.
När den man älskar mest gör illa sig själv så mycket att ambulans måste inrycka.
När man känner att man inte finns där när dom allra bästa behöver en.
När man blundar från sina fysiska symptom som kan vara något farligt.
När man är rädd för framtiden.
När man ska bryta upp med en kontakt man haft i två år och är en av ens största tryggheter.
När man inser att man behöver mediciner för att klara sig.
När man tappar kontakten med sina vänner.
När man älskar någon och inte blir älskad tillbaka.
När man inte klarar av vardagen längre.
När man känner hur man har sjunkit så lågt som man aldrig trodde man skulle göra igen.
Vad finns det för hopp då?

I will try to fix you


Vila i frid.
Ni är dom bästa.

Kommentarer
Postat av: jossan

Min bästis är i hund himmelen och jag är ensam kvar här.

2009-10-22 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!