RSS 2.0

Jag var bara inte gjord för dessa dagar

Jag är utmattad.
Vet inte varför men jag har ju varit det den senaste tiden.

Jag har varit trött idag.
Skolan har återigen blivit ett ångestmoment i mitt liv.
Jag måste fan klara av det här nu.
Snart lov.
Snart praktik.
Jag klarar det.
Jag ska inte göra samma misstag igen.
Inte köra ner mig totalt.
Jag saknar Jossan jättemycket
Jag ska ha Kill Bill-kväll med Kalle, Sanna och Phille nu.

Puss puss.

Det gör inget om jag dör
För nu vet jag vad mina läppar är till för 
Å jag vet att det är fel
men det känns så skönt


Kommentarer
Postat av: jossan

Saknar dig mest <3

2009-10-18 @ 15:03:54
Postat av: Lådan

saknar dig mera!

2009-10-19 @ 13:13:17
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!