RSS 2.0

pills

Världens mest påfrestande dag.
Trött som inåt helvete just nu.

Första dagen på Unga vuxna idag.
Kan inte säga om det gick bra eller dåligt.
Läkaren var helt underbar.
Hon var ganska ung och var jättelätt att prata med.
Jag blev ju rätt lugnt när jag fått henne som läkare men hon kommer tydligen inte vara min framtida läkare på Unga vuxna utan hon var bara provisorisk och skulle bara försöka få en bild av mitt tillstånd.
Det var ju kul... inte.
Så dom skulle ta kontakt med mig igen när jag fått min kontakt på Unga vuxna tills dess ska jag gå kvar på BUP men om fem veckor ska jag träffa läkaren på Unga vuxna igen.
Det här är förvirrande även för mig.
Vi pratade rätt länge och jag vet inte hur många ggr jag dragit min livshistoria för främmande personer nu.
Men om man får ut något av det är det klart att det är värt det.
Tillslut tog hon beslutet om att skriva ut recept på ännu en medicin.
Nu har jag alltså tre mediciner att hålla reda på.
Jag är iofs världens mest glömska person så vi får se hur jag klarar av det men jag har iaf köpt en dosett och det hjälper faktiskt.
Nu är det bara att vänta på en ny tid.
Kul att jag har väntat i tre månader för att få en tid för att sedan få vänta ännu längre tid.
Men nu känns det iaf som att jag kommer någon vart med detta.
Dom kommer väl påbörja en diagnosutredning i framtiden osv.




Ska försöka bli klar med så mycket plugg som möjligt nu så jag blir lite ledig i helgen.
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Jossy

Ja man går alltid till en läkare först som bedömmer vilken läkare som passar än bäst efter det. Det är jobbigt men det kommer lösa sig <3

2009-10-08 @ 22:49:51
Postat av: Lådan

men det är bara en jävla väntan! Jag antar det <3

2009-10-08 @ 22:57:18
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!