RSS 2.0

Söndag

Förlåt för världens sämsta uppdatering.
Ska bättra mig!


Ska börja med en liten sammanfattning.
Lördag:
Först gick jag på stan med Åsa som kom hit från Sundsvall.
Jag shoppade lite saker.
Färgade håret svart så nu är det back in black som gäller.
På kvällen kom Malin förbi en stund, hon kom hem från Turin igår!
Sedan begav jag mig till Valsätra för att träffa Sofia.
Vi tog lite foton, laddar upp några få men resten hittar ni på facebook och bilddagboken.

Blev stan idag igen men denna gången med Sofia.
Köpte vinterskor och en t-shirt.
Hittade även en massa annat jag ev ska köpa.
Senare åkte Sofia hem till Stockholm och jag åkte till farmor och farfar för att städa.
Tjänade en slant också.
Ganska värt!
Snart åker jag nog till Moa en sväng nu när hon är tillbaka från Gävle.
Fan vad alla mina vänner inte bor i Uppsala märker jag.
Det är iofs alltid skönt att åka här ifrån men det är rätt drygt ibland.



Bara för att vi är så himla bra

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hemlig igen!

waah, du slår din kompis i cuteness även om hon hänger på bra!



http://www.youtube.com/watch?v=TXIVoKrn9uQ

2009-10-05 @ 05:59:48
Postat av: Lådan

hahaha never!

2009-10-05 @ 23:21:50
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!