RSS 2.0

Update

Min uppdatering har varit sämst men här kommer ett inlägg iaf.


Lång skoldag igår, som alla andra fredagar.
Men efter skolan taggade jag ner på stan för att möta upp Martin, Paulina och Rebecka.
Vi gick runt och kollade lite i affärer, jag försökte desperat hitta en praktikplats men det är fan lika svårt som att välja ut det godaste chipset i en chipspåse.
Aja bara att forsätta leta.
Det var lite drygt efter som vi blev stoppade 24/7 av folk som skulle ta bilder med Paulina eller Martin.
Inget personligt mot dom två men jag har inte fattat hur man kan beundra en bloggare så mycket att man verkligen blir helt i extas när man möter dom.
Folk var verkligen hysteriska, jag hade aldrig trott att det kunde bli en sådan uppståndelse.
Det känns iaf sjukt att man kan blir så känd på en blogg.
Aja nog om det.
Vi satt på Subway ett tag och åt middag.
Sedan åkte vi hem och fixade oss lite.
Senare åkte vi till Gränby för att gå på fest.
Jag har nog aldrig känt mig så gammal.
Medelåldern där var väl 14 år kanske.
Pensionär varning!
Festen bestod av hysteriska fans som skulle ha mobilnummer och bilder på Martin och Paulina i 15 olika vinklar.
Hade det varit jag som var "känd" hade jag blivit galen, skulle aldrig orka med alla dryga små människor som springer runt och skriker.
Det hände inte så mycket mer den kvällen.
Martin sov här och nu sitter han bredvid mig och smaskar i mitt öra.

Idag blir det plugga och kanske se någon bra film vi får se.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!