RSS 2.0

You killed the beauty of today

Precis ånduschat.
Mmm.
Det är onsdag och jag är faktiskt inte så jättetrött.

Idag kanske det blir utgång det visar sig väl.
Annars blir det chilla idag.
Kanske städa lite.
Kanske plugga lite.
Yes yes.

Jag peppar massa i november!
Meleeh, Paramore, Malin 18 år!
Det kommer bli awesome!
Och ev Trosa resa.
Knäppt hur jag kan gilla en liten håla så mycket när jag bor i Sveriges fjärde största stad.
Men jag saknar Malin sjukt mycket.
Saknar Blondie, Linus, Lukas och alla andra där nere.
Saknar utelivet på Gräsö på sommaren.
Saknar att spåra med Joss.
Jag saknar för mycket.
Ältar för mycket.

Nu ska jag göra något vettigt ist.
Och fortsätta lyssna på Paramore's nya skiva.
xx.

Kommentarer
Postat av: 080823<3

jag saknar sönder dig.

snart, snart ses vi igen <3

2009-10-28 @ 14:44:34
Postat av: Lådan

<3

2009-10-29 @ 13:40:42
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!