RSS 2.0

Faithless

Chill dag idag.
Har varit rätt seg, kanske håller på att bli sjuk.
Men jag ska käka piller så att jag inte blir det.

Jag fick tillbaka mitt samhällskunskapsprov idag och gissa vad, jo jag hade alla rätt!
Är jag bra eller?
Har jättemycket att göra just nu så jag är stressad men ändå sitter jag här som vanligt.
I morgon släpps Lasses nya skiva och den ska köpas direkt såklart!

Har precis snackat lite med Kalle i telen om allt och ingenting. De e najs!
Nu håller jag på att städa Svippas bur och jag hittade en LARV i buren under massa tidningar. Jag höll på att spy! Som tur var är pappa hemma idag så jag skrek på honom direkt haha.
Snart ska jag duscha av henne också så hon blir riktigt fin!

Ska fan beställa lite filmer snart för jag blir alltid så glad av det.
Filmer jag funderar på att köpa:
• Trainspotting
• Rec
• Kill Bill vol 1 och 2
Har ni förslag så vill jag gärna ha det.

I helgen kommer Sanna hem och det är dunder eftersom jag inte har några planer i helgen ska jag passa på att umgås massa med henne.

Hoppar snart in i duschen och jag ska testa att göra en egen hårinpackning, tänkte testa lite olika varianter framöver, ska skriva hur jag gjorde och hur bra dom verkade.
Sen blir det plugga också.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Hemlig!

hej, jag har ju inte hållt vad jag lovat. Fullt upp..

Jag tycker du ska köpa "o brother were art thou?" och även spana in "toolbox murders" för det är en klassiker.



Därefter lyssnar du på http://www.youtube.com/watch?v=9rVFi6qkPHE



kram.

2009-09-22 @ 18:31:25
Postat av: åsaa

ta en halv mogen avokado och 3 msk mat olja, mosa och he i topparna, ha den i nån timme och sen så är håret toooppppeeen (fast man måste duscha ur den jätte noga) :) puusss, saknar dig!

2009-09-22 @ 19:04:19
URL: http://asawestin.blogg.se/
Postat av: Lådan

Hemlig: Haha jag är lite besviken! Tack för tipsen!



Åsa: Tack för tipset. Saknar dig ocksåå nästa gång du kommer hit ska vi lätt ses! :*

2009-09-22 @ 21:50:10
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/
Postat av: Hemlig!

Lådan, är det du på headern? Vackert!



Lyssna på denna låten om du vill bli på bra humör!



http://www.youtube.com/watch?v=Fc-7FXzbeA0

2009-09-24 @ 01:05:52
Postat av: Lådan

Yes det är jag haha!

2009-09-24 @ 12:38:11
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!