RSS 2.0

Hej alla

Är jättetrött just nu.
Har ändå varit en ganska lugn dag.
Vaknade på helt rätt sida.
Och nu hamnade jag här ist.

Idag hade jag en jättebra metod för att komma upp i morse.
Jag lade mobilen en bit ifrån mig så att jag skulle bli tvungen att gå upp och det funkade, jag måste erkänna att jag är helt jävla sämst på att vakna på morgonen!

Idag hade jag prov i samhällskunskap, det gick nog hyffsat bra hoppas jag.
Det handlade om ideologier så det var inte så svårt faktiskt.
Annars har det nog inte hänt så mycket i skolan idag.

I kväll blir det plugga, Idol, Andra avenyn och försöka fixa lite på rummet.
Ska nog träffa Malin också om jag hinner.

Juste jag gjorde ett kasam-test. Det var lite intressant faktiskt.
Fick dock ganska låga poäng och det är ju ingen höjdare.
Det var en läxa till livskunskapen så jag skulle skriva om det idag på lektionen.
Gör testet här:
http://salutogenes.nu/kasamtest.asp


Nu ska jag kila och göra något vettigt ist.
Puss

Kommentarer
Postat av: Idiz.

Klart att vi är snygga!

Jag har så jävla mycket plugg så jag hinner knappt med mig själv i farten. Men jag ska fixa din blogg. Promise. :*

2009-09-15 @ 22:06:36
URL: http://downloadus.blogg.se/
Postat av: hemlig :)

jaha, får jag väl gå dit o stöta på dej nån gång!

http://www.youtube.com/watch?v=8znT3RYAmHI&feature=related

2009-09-16 @ 06:53:54
Postat av: Jösen

Altså du anar inte hur dåliga poäng jag fick på det där dumma testet!

2009-09-16 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!