RSS 2.0

Hello

Dagen har gått jättefort.
Kanske för att det är söndag.
Kanske för att jag sovit.
Jag vet inte.

Vaknade med huvudvärk idag igen.
Jag håller verkligen på att bli sjuk, ont i kroppen osv.

Idag åkte min kära syster hem.
Men innan tog vi en tur till IKEA.
Köpte de sista möblerna till rummet.
Blev en spegel och ett sminkbord.


Yes här ser ni mina nya möbler.
Nu sitter jag med en hemmagjord hårinpackning i håret (äntligen).
Resultatet får ni lite senare för nu ska jag gå och skölja ur den sen blir det plugga!
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!