RSS 2.0

Hey

Hetsig dag trotts att det inte hänt så mycket.
sitter här just nu och är sjukt trött.
Känner ändå att det behövs uppdateras!

Vaknade upp bredvid Blondaa idag, alltid mysigt.
Har haft rätt chill lektioner idag faktiskt.
Fick oförberett prov på webbdesignen men jag tror det gick hyffsat bra, det handlade om html-koder.

När jag kommer hem upptäcker jag att jag har glömt nyckeln hemma så jag sitter utanför min dörr i två timmar och fryser och hungrar ihjäl. Försökte tänka" det-kunde-varit-värre"-tankar.
God bless my iPod säger jag bara!

Nu sitter jag och har jätteont i magen!
Ska försöka skriva svenskauppsatsen så man har det gjort.

Just nu sitter jag och tänker på Joss och hur mycket jag saknar henne!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jossis

Okej skönt att höra att du har det bra och att du skrev att du saknar mig för att jag tvingade dig. Kram kram

2009-09-14 @ 21:08:19
Postat av: Lådan

gerej joss du vet att i love ya :>

2009-09-14 @ 22:49:52
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!