RSS 2.0

Jag får liksom ingen ordning

Har en jättekostig känsla just nu.
Tänkte skriva om min dag men
jag kommer inte ihåg vad jag gjort.
Det känns lite läskigt hur man kan
tappa uppfattning av tid och så vidare.
Och jag glömmer saker mer och mer.
Vet iaf att jag haft en bra dag.


Idag har det varit en chill skoldag. Har inte hänt så mycket egentligen men det har bara varit en skön dag helt och hållet.
Guess what?! När jag kommer hem upptäckte jag att jag glömt nycklarna igen. Det är nog bara jag som lyckas med det. Men denna gången svarade pappa på mobilen så jag behövde åtminstone inte sitta ute i två timmar.
Efter skolan kom Denniz hem hit. Vi skulle baka chokladbollar men jag gick och lade mig och vaknade igen vi sju-tiden och då var det middags dags!
Men sen bakade jag iaf haha. Så svullade vi framför idol.

På tal om idol, jag blir så arg när dom kritiserar folks utseenden det är bara helt onödigt. Det är ju sången dom är där för. Hur fan kan man i en musiktävling säga "Du sjunger skitbra men du ser inte ut som en idol". Det är ju hälften musik- hälften skönhetstävling.

Anyway nu ska jag ut och gå med Malin.
Sen försöka färga håret.
Och i morgon ska jag till Stockholm, så jävla pepp!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!