RSS 2.0

Kväll

Shit.
Har verkligen inte gjort ett piss idag.

Mamma och Sanna skulle iväg så jag och pappa blev ensamma.
Vi gick och köpte lite kinamat och jag är fortfarande proppmätt.
Vi glodde på massa värdelösa tv-program.
Alltså det är ju så värdelösa program t.ex. Kändisdjungeln.
Blir så arg när dom ska hålla på att äta djur osv.
Det är inte underhållning någonstans att se på.
Senare kom Denniz över och vi kollade film.

Den var rätt bra faktiskt.
Väldigt snyggt gjort, snygga effekter osv.
Jag satt dock och hade panik genom hela filmen, det var sjukt spännande.
Den får 4/5 i betyg.

Dags att sova snart eftersom jag har sjukt ont i huvudet, har har det hela dagen.
xx


Kommentarer
Postat av: EMMMAAMAMAMAMAMA

after darknes comes always sunshine eller va e de ja brukar säga ?! :D

2009-09-27 @ 01:22:37
Postat av: Lådan

HAHA JAAA :D det är viktigt att tänka positivt ^^

2009-09-27 @ 10:44:13
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/
Postat av: Hemlig igen!

Lådan! Du borde ha fler bilder på dig. :D



http://www.youtube.com/watch?v=gKhjaGRhIYU&feature=fvst

2009-09-27 @ 12:53:08
Postat av: Din Jossy

Fan vad jag hatar robinsson och kändisdjungeln och liknande nör dom ba dödar djur för att göra tv, blir så j*vla förbannad på sånt!!!!

P.S var försiktig med att umgås själv med Yngve han kommer ju våldta dig om 20 år, eller var det va? *

Puss love ya

2009-09-27 @ 18:29:05
Postat av: Lådan

Hemlig: haha det kanske kommer upp någon snart ;)



Jossy: ja det är förjävligt, fattar inte hur det kan tillåtas!

Haha jag berättade det för honom han bah "det kan ju vara en annan Yngve!!!"

2009-09-27 @ 19:51:52
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!