RSS 2.0

Lång dag

Idag har det bara varit skola som vanligt.
Jag tog mig dit tillslut iaf.
Snart måste jag sova men en uppdatering behövs.

Well dagen har varit lång.
Morgonen var jätteseg och jag kom försent till första lektionen.
Jag var duktig på webbdesignen, för det första fick jag jättemycket gjort och för det andra fick jag VG på oförberedda provet och det är jag faktiskt nöjd med!

Har typ inga planer för veckan direkt.
Ska träffa Simon någon dag för vi har inte setts på jättelänge känns det som.
Och träffa Blondaa såklart!
Sen träffa Sofia om hon får tid över.
Fixa klart rummet, snart är det nya golvet lagt iaf.

Jag förstår inte hur lätt det är att förlora människor man varit så nära. Det känns som det blivit rätt mycket av det på senaste tiden. Och det är omedvetet att man helt plötsligt tappat varandra. Det är ganska läskigt. Tillslut orkar man inte längre hoppas på förändring. Det är väl bara att face the truth ungefär.

Aja nu ska jag sluta whina, är rätt pepp på att vara ledig torsdag fredag.
Är pepp på massa andra saker i höst.
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!