RSS 2.0

Godmorgon

Vad som händer idag har jag ingen aning om.
Ska baka tror jag.
Fixa klart rummet.
Sen visar det sig vad som händer.

Nu sitter jag här med huvudvärk, lame.
Kvällen igår var bara chill.
Kollade på Idol med mamma och pappa.
Dom satt och röstade på Kalle och jag måste hålla med om att han är en av mina favoriter.
Sen spelade jag gitarr. Sanna har ju fått hem Winnerbäck-boken med alla hans låtar med ackord till!
Det blev en chill kväll/nattunderhållning.
Är jätteseg i kroppen just nu och det känns som att jag börjar bli sjuk och det vore ju verkligen inge bra!

Nej kommer uppdatering senare idag.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!