RSS 2.0

Hej hej

Nu sitter typ halva Sverige och skriker för att Sverige gjorde mål och en av dom är min pappa och jag har ont i huvudet.
Denniz är här nu och chillar lite, lättar upp stämningen eller något haha.
Efter skolan gick jag till en frissör och noppade och färgade ögonbrynen, det behövdes! Hon är jätteduktig fast hon trodde jag var 14 år, vilken jävla förolämpning haha!
Idag kom min telefonräkning och det var ingen lycka kan jag lova, jag trodde inte jag ringde så mycket men skenet bedrar.
En annan sak som kom idag var min nya ring till septum så jag får se hur det blir!
Juste jag var på ett möte med alla Expo- och GKlärare samt några elever från grenarna. Emma skulle varit men men hon hade ont i huvudet och gick hem så jag satt där själv.
Satt och garvade åt bildlärarens röst och det var inge vidare, en av lärarna satt och pratade om sig själv hela tiden, en satt och ritade och var helt borta och en satt och skrattade åt sina egna skämt. Vet inte om vi kom fram till något vettigt men vi hade ju en trevlig stund tillsammans eller något hah.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!