RSS 2.0

Twilight

Eftersom jag har koncentrationssvårigheter (världens längsta ord....) så har jag svårt att läsa böcker så jag har börjat lyssna på ljudböcker. Har precis lyssnat klart på "Kim Novak badade aldrig i Genesaretssjö" den var bra faktiskt, spännande. Min första ljudbok och den är klart godkänd!
Ska snart lägga mig och lyssna på "Twilight" ska bli spännande eftersom dom böckerna och filmerna har fått så bra kritik. Har dock sett första filmen men kommer inte ihåg så mycket, hoppas på att böckerna är bättre.

xx

Kommentarer
Postat av: Din fisk (Jös)

älskar ljudböcker, mycket skönare att ba ligga åh lyssna än att läsa, klarar inte av det x) Sen behöver du nog inte oroa dig för att boken inte ska va bättre än filmen för det kommer den vara, det är ju inprincip omöjligt att vara sämre än filmen, ha! Puss babe

2010-12-05 @ 17:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!