RSS 2.0

13 år och svår

Jag sitter och tänker på min högstadietid.
Var tog alla från högstadiet vägen?
Jag tror ni växte om mig.
Ta en fika blev aldrig min grej och inte heller samhälle eller natur.
Vi gick olika vägar.
Önskar jag tog studenten nu.
Men tyvärr får jag vänta ett tag till innan jag lämnar den här staden.
Men jag kommer inte stå där med er och ta studenten och jag kommer inte vara med på era studentskivor.
Jag tänker plugga efter gymnasiet.
Okej jag kanske sitter och videobloggar med blonda bögar och jag kanske inte sköter skolan och jag kanske är jordens tönt.
Men jag är hellre här än där ni är.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men vi har iaf varandra föralltid!

2010-01-19 @ 12:58:43
Postat av: Lådan

Jaa för alltid!

2010-01-19 @ 15:29:45
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!