RSS 2.0

Mjäh

Trött efter första skoldagen.
Jag gick bara på en lektion, grattis!
Aja, det var rätt chill ändå.

Nu sitter jag med hårfärg i håret, skulle hellre bara gå och lägga mig nu!
Försöker fördriva tiden lite.

Kollade lite på Paradise Hotel idag igen.
Nu kan man tycka att det är lika patetiskt att titta som att vara med men ni får tycka vad ni vill om den saken.
Min kära vän Jossan sökte till och med in dit, men sorry Joss jag tror du har för högt iq för att vara med där.
Men w/e det är bra teve, bra underhållning, folket vill ha det.

Idag började jag läsa en bok för första gången på väldigt länge.
Den heter Go ask Alice.
Än så länge verkar den bra!
Den handlar om en tjej som blir drogberoende.
Läser den på engelska eftersom det är skolarbete.

I morgon ska jag träffa Simon för första gången på länge, ska bli kul!

Ska hoppa in i duschen nu!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!