RSS 2.0

nyvaken

Jag har precis vaknat.
Sofia sover fortfarande.
Jag drömde att det blev en tsunamivåg i mitt badrum.
Sjukt.

Igår beställde jag och Sofia pizza.
Vi spelade teve-spel hela kvällen och väntade på varsin Oscar men ingen av dom kom.
Vi gav upp tillslut och gick och lade oss.

Idag blir det hemfärd till Uppsala.
That sucks!
Är inte alls pepp på att komma hem.
Morgondagen kommer bestå av skola och terapi, det är ju alltid lika trevligt.

Nu ska jag koka te och sätta mig och läsa (vad moget det där lät).
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!