RSS 2.0

önskar att någon

Idag gick jag upp efter att väckarklockan ringt ca 10 ggr.
Jag skulle på läkarbesök klockan 08.15 ho min underbara läkare.
Mamma var med på samtalet och det är alltid jobbigt.
Man får inte sagt allt som har att säga då.

På mötet beslutades detta:

• Höjde ena medicinen till 40 mg.
• Ska få byta kontakt på unga vuxna (YES)!
• Jag ska påbörja en diagnosutredning eftersom jag kanske ha ytterligare en diagnos.

Livet går vidare.

Var inte i skolan idag, har sovit bort hela dagen, tyvärr.
Nu är Martin här och det är skönt som vanligt.
Vi sitter i sängen med varsin laptop och bloggar, nördarna!
Som vanligt har vi skrattat åt en massa ovärda grejer.

I morgon ska jag gå till skolan hela dagen har jag bestämt mig för!
Jag måste börja någonstans.
Har möte med syon i morgon, vi ska diskutera min studiesituation eller något sådant.
Hoppas han är vettig till skillnad från alla andra studie och yrkesvägledare jag mött.
Dom flesta har varit dumma i huvudet.

Nu ska jag umgås med Martin senare kommer Sofia hit och kollar film, det blir mysigt!
xx

Kommentarer
Postat av: mickaela

vad har du för diagnon , om du vill svara :) Din blogg är grym !

2010-01-14 @ 21:27:38
Postat av: Lådan

Jag har Bipolärt syndrom och ev Bordeline :P Tack :D

2010-01-15 @ 07:07:38
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för svar, grymt att du vågar stå för allt :) Du e bara så allmännt typ.. cool !

2010-01-15 @ 20:22:12
Postat av: Lådan

Det kan vara skönt att få ur sig allt ibland :) Jag ser ingen anledning att skämmas för det heller, det gör nog bara situationen jobbigare! Har du fler frågor är det bara att fråga på :) Tacksam för att du läser!

2010-01-16 @ 00:17:36
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!