RSS 2.0

woho.

Nu sitter jag och bloggar på jobbet igen.
Är jättetrött idag (som vanligt).
Jag, Sofia och MT låg uppe och kollade på Rock 'n' roll High school igår.
Den är nice men Joey Ramone verkar lite sönderknarkad.
Han verkar iaf lite speciell om man säger.

Ikväll blir det bio med MT, Oscar och massa andra pers.
Vi ska se "The imaginarium of Dr Parnassus".
Heath Ledgers sista film.
Det bästa är att det är så snygga skådisar med; Heath Ledger, Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrell.
Bättre kan det ju inte bli!
Ni får en liten recension efter filmen.

Woho det är fredag idag, fast jag ska jobba hela helgen så det spelar ingen roll.
Orkar varken skriva eller leva mer.

xx



Bara för att så får ni en bild på denna snyggingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!