RSS 2.0

min fina

Sitter hemma i Uppsala nu, skönt att vara hemma ändå även om det har varit mysigt i Stockholm. Har lite skolångest men det har man väl efter varje lov?
Har fått veta lite mer om min hund nu när jag kom hem, han har troligtvis en elakartad tumör och dom snackar om cellgifter eller amputering. Vill bara gråta när jag tänker på vad som kan hända. Min lilla Hampus.

Nu sitter jag och dricker o'boy med min fina Martin och snackar om allt och inget. Det bästa med Martin är nog att vi tänker väldigt lika han och jag. Han är jättebra att ha som vän!

En fin bild på oss när vi var sommarfina.


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!