RSS 2.0

Blö

Jättetrött efter denna långa dag. Har shoppat lite på stan med Moa och Dennis (ni får se vad jag köpt i morgon för jag är för trött nu). Sedan åkt till skolan och varit där till fem för att ta igen en laboration som jag missat, tycker ändå att NK är rätt kul så! Hämtade Tzuni på dagis sedan, världens coolaste hund! Så jävla lyhörd men hon är elit i lydnad och kamp så det var kul.
Nästa vecka är det lov och det ska bli skönt! Är dock lite oroad att jag har planerat för mycket eftersom jag blir så stressad då, dubbelbokar mig, glömmer bort eller bryter ihop. Men jag kan inte göra annat än hoppas.
Nu har jag snackat med Kalle en bra stund i tele, kul att höra från honom!
Ska sova nu.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!