RSS 2.0

Långa nätter

Är så sjukt trött. Mår inte alls bra och jag har börjat tappat greppet om skolan och får mer och mer frånvaro. Ska ev börja i ytterligare en terapigrupp där jag ska lära mig hantera mina relationer vilket jag verkligen skulle behöva. I morgon börjar jag jobba med sömnen på unga vuxna, alltid läskigt med gruppterapi första gången.
Jag vill köpa en hundvalp så jävla gärna för jag vill ha en liten bebis. Det blir mitt första projekt efter studenten.

Här är min egna lilla plutt som valp.

xx

Kommentarer
Postat av: En snel Jös

Tror jag dog lite där, jag vill också ha en bäbis till! Btw träffade världens underbaraste staffe häromdan!

2010-11-03 @ 12:53:13
Postat av: Lådan

Iiihh :D köp en tibbe dååå :)

2010-11-06 @ 12:02:24
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!