RSS 2.0

WOU

Blev hemma idag för jag är så sjukt trött och less. Har mest sovit och inte fått något värt gjort. Men för ett tag sedan kom Ida och Moa och våldgästade mig, det var mysigt! Precis vad jag behövde!
Jag trodde att det skulle komma snö idag men det gjorde det inte, längtar efter lite snö faktiskt.

I morgon ska jag till skolan och testa studentmössa, känns helt overkligt faktiskt. Jag vill inte bli gammal... ush. Men det är ju så klart blandade känslor inför studenten, ska bli kul också, lite iaf.
xx

Kommentarer
Postat av: Denise

Man blir inte gammal pg.a en studentmössa, då skulle jag vara en gammal nucka vid det här laget ;)



Man är inte äldre än vad man känner sig som sagt! =D

2010-11-06 @ 09:07:05
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: Lådan

Det är sant ;) Känner mig yngre än vad jag är faktiskt haha!

2010-11-06 @ 11:58:22
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!