RSS 2.0

Jobbet

Nu bloggar jag från jobbat. Sov hos Johan i natt det var skönt att vakna av en liten nakenhund som hoppar upp i sängen! Idag blir det lunch med Sofia, vi har inte setts på jättelänge känns det som så det ska bli mys. I morgon kommer Oscar hem det blir mys mys mys!

Funderar på att gå och rösta, man göra det en trappa ner, är fortfarande lite kluven men ändå känns det rätt självklart. Men det känns som om man har en plikt som medborgare att rösta för det är som sagt vår största chans att påverka Sveriges styre. Och vi måste se till att SD inte kommer in i riksdagen.

Nu ska jag jobba på fast jag är rätt seg, åker till Uppsala i kväll och chillar tror jag.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!