RSS 2.0

Regn faller

Blev en hemma-dag idag p.g.a ångest, mår dock bättre nu och i morgon blir det släpa sig till skolan! Det finns fördelar med att man har mått dåligt ett tag för man börjar känna igen symptomen, vilket känns lite sorgligt på ett sätt men och andra sidan kan utnyttja det till sina fördelar och försöka hantera sitt mående.
Har huvudvärk och mens också så det gör ju inte saken bättre.

Har fördrivit dagen med att spela sims 3, när man inte kan kontrollera sitt eget liv är det tillfredsställande att kunna kontrollera andras liv (haha).

Ska försöka åka ut till stallet i veckan igen, det sitter aldrig fel!

Kommer jag på något mer att skriva skriver jag senare.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!