RSS 2.0

Sjukis

Hemma och sjuk fast jag verkligen hade satsat på att gå till skolan idag. Hela Sverige verkar vara mer eller mindre förkylda. Ska nog slänga mig i sängen och kolla på film och försöka somna.

Måste egentligen ta mig i kragen och söka upp unga vuxna men med tanke på att dom tappat bort min diagnosutredning och ställt mig i läkarkön men inte hör av sig på flera månader blir man inte så pepp. Så sjukt trött på sjukvården, man ska vara glad att det är gratis och bla bla, men jag hade hellre betalat och gått kvar på BUP.

Sjuktjej_91

Sitter och saknar massa personer sjukt mycket just nu!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!