RSS 2.0

söndag men ingen skolångest

Det är söndag. Jag har varit en sväng hos Moa idag och bakischillat det var nämligen kulturnatten igår. Det var ganska kul faktiskt. Jag och Moa irrade runt onyktra på stadens gator. Vi träffade massa härliga människor! Eftersom min kamerasladd är i Stockholm så kommer inga bilder på ett tag.

Kom hem från Gräsö i går också runt femtiden. Har haft det mysigt hos Jossan och svullat som fan, alltid lika bäst!

Ringde till Oscar för en stund sedan. Han är i Turin och det är bara en vecka kvar tills vi ses, jag längtar så jag spricker.


Den här bilden får representera min dag, Moa har ju lyxen att bo precis vid två hagar med kor och getter.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!