RSS 2.0

hej

Helt plötsligt fick jag ångest. Som en jävla blixt från en klar jävla himmel.
Är skittrött på att plugga hela tiden när man vet att man har bättre saker att lägga ner tid på.
Förväxlar drömmar och verkligenheten för mycket igen. Hur vet man vad som är verklighet egentligen? Vem bestämmer det?

Jag minns vad jag minns
och jag har glömt vad jag glömt
det behöver inte ens ha hänt
det kan ha varit länge sen
men jag kan också ha drömt
det är en känsla som jag alltid känt


Missade gruppen idag för jag var sjuuukt trött! Rensade lite kläder som ska upp på tradera förr eller senare. Intervjuade Karin iaf, hon var jättesöt och snäll!

xx

Kommentarer
Postat av: joSSan

du är finast

2011-02-02 @ 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!