RSS 2.0

så jävla ångest

Sitter här med jordens ångest. Är helt död eftersom jag sprungit runt hela morgonen och letat efter diverse saker. Lägger saker på olika ställen och några minunter går och sen kommer jag inte ihåg var jag la den.
Trött på mig själv som fan.
Hoppas på att Oscar ska ringa från utlandet idag så jag får något ljus i vardagen.
Ska åka till jobbet snart men har så jävla ont i magen just nu.

Sundsvall i helgen!
Det var jättekul förutom att på tågresan dit fick jag panikångest. Vet inte vad som hände, fick reda på att Åsa inte skulle vara i Sundsvall när jag kom dit och sen var jag tvungen att byta plats (det är en lång historia som är ovärd att ta upp) fast att han som bytte med mig var jättesnäll och bad om urskäkt osv så var det droppen som fick bägaren att rinna över. Så jag satte mig bredvid en ung kille som (tack och lov) sov eftersom jag inte kunde hålla undan tårarna längre utan började storböla och sprang in på toaletten. Ringde Jossan och blev lite lugnare men sen när jag gick ut igen blev det för mycket med alla människor. Jag sprang och letade upp en konduktör. Hon var jättesnäll och jag fick sitta i kunduktörenas hytt. Fick vatten och så ringde jag mamma och det blev bättre.
När jag kom till Sundsvall hämtade Jimmy upp mig och det kändes bättre, jag hade lugnat ner mig osv.

Annars hade jag en jättetrevlig helg!

Nu ska jag ta mig i kragen och göra mig klar.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!