RSS 2.0

Pigg

KHSdjökbj<öf!
Är jättepigg och känner att jag inte kommer kunna sova. Jag har legat och störtbölat ikväll men när allt är såhär kan det bara bli bättre. Har hänt jobbiga saker men vad fan nya tag!
Hade ridlektion idag, det gick sisådär och det gick inte så bra att rida heller så det har inte varit min bästa dag men w/e. I morgon är det en ny dag och då kör vi! Har ju världens bästa vänner och familj som peppar mig så det ordnar sig nog.
Snart ska jag gadda mig, har jag tur blir det till helgen. Det blir min 6:e tatuering då men är lika nervös varje gång haha, töntig som man är! Har inte riktigt bestämt mig ännu för vilket motiv jag ska göra men jag har mina idéer. På måndag är det Valborg och det kommer bli så himla pepp, Uppsala på Valborg är något man bara måste uppleva!

Såhär ungefär ser det ut i Uppsala på Valborg.


xx

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en toppen onsdag :)

2012-04-25 @ 07:38:20
URL: http://eemmasan.blogg.se/
Postat av: J O N S S O N L ♡

Allt bra idag denna härliga onsdag? :D

2012-04-25 @ 08:01:58
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!