RSS 2.0

Trött på inget trött på allt

Det rullar på här uppe.
Adam var här i helgen men åkte hem i morse, känns jobbigt och tomt just nu.
Känns som mina relationer är åt helvete just nu.
Det är ett vanligt symptom för folk med borderline;
"uppvisar ett mönster av instabila och intensiva mellanmänskliga relationer som kännetecknas av extrem idealisering omväxlande med extrem nedvärdering".

Har sen några åt tillbaka haft svårt att hantera mina relationer och den senaste tiden har det gått utför.
Men blir lätt trött på hur folk krånglar och har inte världens bästa tålamod med folk, kanske därför jag hellre umgås med djur haha.

Orkar/hinner inte med relationsproblem just nu men ändå är det ju någon slags ångest som finns hela tiden.
Jag kan erkänna att jag fuckat upp en del relationer men senaste tiden har jag gjort mitt bästa men det räcker ju inte alltid till för alla.



Nobody said it was easy, it such a shame for us to part.Nobody said it was easy.No one ever said it would be so hard.Oh take me back to the start.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!