RSS 2.0

Det går bra nu..

..eller?
Fan vad allt är upp och ner nu, jag är en berg&dalbana.
Snart flyttar jag till Norrland och börjar plugga, tänker bara på allt som går fel men w/e den modiga lever inte för alltid men den som inte vågar lever inte alls.
Kommer sakna folk så jävla mycket och på fredag har vi avsked.
Fan vad sorgligt.
Det känns som andra sidan jorden.

I morgon får ni en update om vad som hänt senaste tiden.
Har legat vaken ett bra tag nu, kanske ingen ide att somna.
Ska träffa Andreas ikv vilket är väldigt pepp!
Ja ja hörs senare.
Puss då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!