RSS 2.0

Första skoldagen

Har gått min första skoldag häruppe nu, det har mest bestått av massa information.
Jag klarar inte av mycket info samtidigt för jag glömmer allt så jävla lätt.
Men allt verkar bra hittills iaf.
Har även snackat med rektorerna om kuratorhjälp och extra stöd.
Jag vet ju inte alls hur det kommer gå eftersom jag ägt så mycket i perioder men kommer väl mer eller mindre anpassa skolgången efter mina behov.
Nu vet även hon jag bor med en del om hur jag mår vilket också känns bra så att hon inte tror att jag är värsta freaket som ändrar personlighet då och då haha.

Har varit en fin dag så ni får en bild på hur det ser ut ungefär.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!