RSS 2.0

Onsdag dårå

Idag har det varit -21, fan fryser fortf fast jag ligger under täcket i myskläder.
Vi var till Östersund idag och shoppade lite och kollade på omgivningen, det var spännande!
Jag köpte ett linne (det på bilden) men inge mer.
Nu på eftermiddagen har jag kollat när Emil rider sin häst samt när Gummi (världsmästaren) tränat några tjejer.
Jag hade te och en jättemysig katt i knät så jag frös inte jättemycket.
Nu har jag varit i travstarnas stall och donat lite med Alex och Emma.

I morgon kanske det blir ridning och så får vi ev våra passhästar (hästar vi ska ta hand om den här tiden på wången).

Nu blire gymet snart, langar upp lite bilder först som får sammanfatta dagen.
Och på en av bilderna kan ni se min underbara klass.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!