RSS 2.0

Update

Hej mina kära bloggläsare.
Tänkte ge er en liten update om vad jag ska blogga om i vår.

Jag flyttar till Wången på lördag för att plugga hästskötarlinje profil Islandshäst (såklart) och tänkte ladda upp bilder mm därifrån, det blir nog bra.

Sedan tänkte jag blogga om hur det är att leva med tre psykiska diagnoser.
Är så trött på att skämmas och gå och tro att jag är ett freak bara för att jag mår som jag gör, det är sjukdomar precis som vilken sjukdom som helst.
Gör det inte för att jag vill ha empati eller w/e, tycker det är skönt att skriva av mig plus att jag hoppas på att kunna hjälpa folk som har samma/liknande sjukdomar som jag.
Även kunna hjälpa anhöriga så att ni får mer insikt i hur det kan vara.

Mina andra stora intressen jag kommer skriva om är filmer och hundar.

Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!