RSS 2.0

B to the L to the Ä

Är jätterastlös, har inte gjort ett piss idag.
Ibland undrar man vad man gör här med tanke på att vi haft tre lektioner den här veckan (boooring).
Varför måste människor vara så sjukt komplicerade?
Vet inte varför men jag har så himla lätt att tappa tillit till folk och det är extremt just nu.
Men det är så extremt få människor jag litar på och som jag är mig själv med och jag hoppas för allt i världen att ni vet vilka ni är.
Håller på att söker jobb/sommarjobb iaf, blir nog jobba den mesta delen av sommaren tror jag.
Det är dags att börja spara till en häst nu!

Så mycket ångest just nu.
Ska kolla vidare på min älskade serie och käka godis.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!