RSS 2.0

bloggar från UNT

Min pappa blev så trött på att jag bara satt hemma hela dagarna så idag fick jag hjälpa honom med ett seminarium.
Nu sitter jag på Uppsala nya tidning och chillar.
Har dukat upp massa mat till alla gäster och väntar på att dom ska komma.
Snart blir det mingel, woho.
Har lyssnat på några intressanta föreläsningar om hur skolan kan förbättras med modernare tekniker.
T.ex. införa mer undervisning med datorer osv.
Utnyttja ungdomars tekniska kunskap.
Låter ju faktiskt ganska intressant.
Jag tror skolan skulle bli betydligt roligare då iaf.

Idag har jag bokat tid hos ungdomshälsan igen.
Hoppas det går bra nästa gång då.

Veckans planer

Måndag: UNT
Tisdag: Läkar besök, medicinsnack.
Onsdag: Försöka gå till skolan.
Torsdag: Sista BUP-mötet
Fredag: FEST
Lördag: Chilla
Söndag: Chilla

Puss och hej från mig.

Kommentarer
Postat av: ammii

öh! söndag: BADA!

2009-11-09 @ 22:38:37
Postat av: Lådan

Jäää :D

2009-11-09 @ 23:33:08
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/
Postat av: sanna

ja jag känner igen det där, med rätt hjälp så går det över dock. Inte helt, det gör de nog aldrig men, de blir mindre.



ja det är det sämsta med pyskvården, denna väntetiden. jag har ju fylt 18 nu så blev utkastad ifrån bup och överkastad till vuxenpysk, står på kö nu iallafall för en KBT terapeut.

fårhoppas de skyndar på lite.

2009-11-10 @ 01:01:32
URL: http://buckwheat.blogg.se/
Postat av: Lådan

Samma här, har precis gått över från BUP till vuxen. Jag fattar inte hur det kan vara så stor skillnad! Helt sjukt. Allt går ut på att vänta hela tiden. Och när jag väl fått någon att prata med är hon sämst, it sux!

2009-11-10 @ 07:53:29
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!