RSS 2.0

I'm really quite a mess

Vill inte.
Kan inte.
Orkar inte.


En skoldag precis som alla andra skoldagar.
Rullar på och det hände inget speciellt.
Egentligen är alla mina skoldagar ganska speciella när jag tänker efter.
Men det är invecklat och internt.

När jag kom hem satte jag mig en stund vid datorn.
Sedan gick jag och la mig.
Sov i ca fyra timmar.
Och nu sitter jag här igen.
Jag orkar inte äta middag idag för jag mår så illa.

I morgon ska jag ha mitt första möte på Unga Vuxna och ni anar verkligen inte hur nervös jag är.
Fy fan.
Det här är verkligen en mardröm.
Det känns som en omöjlighet att gå in genom den dörren.
Jag vill helst ligga under mitt täcke hela dagen i morgon och vakna till helgen.
Well wish me luck!

I kväll blir det plugg, fylla i massa formulär om mitt mående och Bonde söker fru eftersom Tilde är med (shit jag har varit hemma hos en i Bonde söker fru)!
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Hemlig igen!

Skippade du frågestunden? Eller kom jag försent? Helvetet..! :D

2009-10-08 @ 03:24:31
Postat av: Lådan

hahah jag orkade inte ;D

2009-10-08 @ 20:53:16
URL: http://fulldisclosure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!