RSS 2.0

Valextra

Jag har ju faktiskt inte bloggat något om valet i år så jag tänkte göra det för det är ändå ett viktigt ämne. Jag har nog bestämt vad jag ska rösta på men jag pendlar lite. Det finns såklart fördelar och nackdelar med flera partier.

Jag är inget större fan av Mona men jag hittade en riktigt bra artikel om henne på en annan blogg, skriven av Jonas Gardell. Den är faktiskt värd att läsa http://www.expressen.se/kultur/1.2134636/en-kvinna-hatad-av-harskna-man.

Jag hoppas bara att inte SD kommer in i riksdagen fast jag tror faktiskt att dom gör det.

Skriver mer senare för nu ska jag umgås med Moa, Alicia och Sussie. Vi har bakat kladdkaka och råkade ta bakpuler ist för vaniljsocker, bra jobbat! Men det blir säkert jättegott.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!