RSS 2.0

.

Vaknar och känner att det kommer bli en dålig dag.
Och det spelar ingen roll att det är fredag och snart helg för känslan finns där ändå.
Ska iaf iväg och rida snart vilket brukar muntra upp mig senare ska jag nog gymma.

Men om du råkar få en sån här dag försök att tänka på att det faktiskt alltid blir bättre för det har det väl blivit alla andra ggr du haft en dålig dag?
Och försök att berömma dig själv för det lilla du orkar med även om det bara är att ta dig upp ur sängen eller ta en dusch.
Man är faktiskt starkare än vad man tror och försök att inte ställa för höga krav på dig själv.
Bara lite tips från mig.

xx

Plus att det känns som om jag ska kissa på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!