RSS 2.0

Puuh

Idag har det varit massa event här på skolan. Har haft hand om ansiktsmålningen är heeelt slutkörd. Vet inte om barn är min grej, föredrar djur alltså. Men jag överlevde och nu ligger jag i sängen och det är guld värt. Nu är det snart bara två veckor tills jag flyttar hem och jag vet fortf inte vada jag vill göra då. Har jätteblandade känslor på ett sätt ska det bli så himla skönt med vissa personer här kommer jag verkligen att sakna! Är sugen på att plugga men ska jobba först annars kommer jag nog bli för skoltrött. Skönt att variera sig lite.
Nu blir det film tror jag och bara vara och känna efter om jag lever. Skriver senare.
xx

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Tack så mycket, jätte fin blogg! :)

2012-05-13 @ 19:32:35
URL: http://lillfixarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!