RSS 2.0

Tja

Nu ska jag försöka bli aktiv igen på riktigt!
Jag börjar bli förkyld. Kul kul.
Ska jobba så mycket som möjligt ändå.

Nu sitter jag ensam hemma.
Trött som döden.

Vad är det för fel på mig?
Varför gör jag så mycket som jag sedan ångrar?
Hur lyckas jag?
Är såklart inte ensam om det men ändå.

Hoppas ni alla har haft en bra jul iaf.
Julen är inte min grej.
Får enorma tomhetskänslor, det blir bråk och det känns som inget lever upp till folks förväntningar.
Mina förväntningar sjönk för flera år sedan.
Jag önskar att julen var något annat eller att den inte var så hysterisk.
Det blir bara för mycket för mig och min lilla hjärna så jag hänger inte med.


Vad händer på nyår?


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig Jag heter Sofia och är 21 år. Utbildar mig till ridledare på islandshästar. Djur, film och musik är största intresset. Skriver om åsikter, tankar och känslor.

Enjoy! ENJOY!